fredag

godkväll!

Nu tar jag och skriver sent efter en såkallad mys kväll hos maral , blev kolla på idol och typ ja skratta som vanligt. Tråkig dag i skolan , hända inte så mycket . blev en snabbis hem till amanda och färgade hennes mammas hår , haha . jag satt bara där för det mesta. fick lyfta på rumpan när jag skulle fixa hennes hår för vi skulle göra slingor. Sen drog vi hem till mig , jag käka sen drog vi till skräddarbacken , så klart var bussen försenad typ 10 min sen skulle vi tydligen byta i stan om vi skulle vidare . Så då träffade vi kenny på stan för han skulle också med upp till maral . så vi satt oss på bussen efter typ 5 min för busschaffören kom aldrig. Vi drog upp och kollade på tv , flummade runt och massa saker . sen drog amanda hem och jag blev ensam men maral och kenny . Sen drog jag hem och nu sitter jag här efter en lång dag , btw så somnade jag hemma hos maral . haha . Läs imorgon , det kommer då också :)


Heyblondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0