torsdag

Hej!
Kommit hem från en jobbig dag i skolan och liten snabbis på kupolen. Hände väl inte något speciellt i skolan, bara massa skratt och så bestämde vi oss för att baka en tårta åt löwgren , våran NOlärare , tror knappast det händer med våra tjejer i klassen . Skulle bara nog bli kaos , vi är nog i så smarta. Nåja , drog mig mot stan och så träffade jag maria , äntligen någon som skulle till kupolen . räddaren i nöden ! vill absolut inte gå själv på kupolen . haha . köpte iaf såndär egen grej att göra franskmanikyr . gick ju toppen .. blir att ta bort det och så får mamma vara bussig att fixa , jag är ju trots allt bortskämd :) nu har jag suttit och äntligen gjort klart våran HK uppgift . efter typ en timme av et stort frågetecken i pannan. Imorgon ska jag nog åka upp till skräddarbacken till maral & skratta som en galning som förra fredagen . Inte lite roligt vi hade . Ska se om Amanda också ska med upp . Nej nu ska jag ta mig nog att duscha en snabbis och fixa massa saker , sen säkert mer läxor efter en varm dusch . jaja . ni får ha de så bra , fortsätt läs för det kommer mer imorgon :)


Heyblondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0