måndag

godkväll !
känns som det bara blir värre i halsen än bättre , det är riktigt tråkigt . Jag hostar snart upp mina lungor känns det som . idag blev det vara hemma från skolan , vaknade av att jag fick sms från emil , och så hade jag två till sms . idag har jag bara slappat , det är så otroligt skönt att vara hemma själv , utan en mamma och låsaspappa ! har gått runt i mammas morgonrock , hoppas hon inte blir grinig för det . Och det är så hemskt fjantigt men vafan , jag blir alltid flumm själv när jag är sjuk , det är pinsamt roligt ! På onsdag blir det och börja träna , nu börjar ju trots allt allvaret . nej nu ska jag snart gå och sova en stund , även om klockan inte ens är 18.00  , jaja . ni får ha det så bra och fortsätt läs !
puss&kram nedanför kommer bild .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0