onsdag

godkväll!
vilken härlig dag det har varit , kanske inte sov så mycket i natt utan kanske 4 timmar . jag var så övertrött att jag verkligen skratta idag , så som jag aldrig brukar skratta . Sen efter skolan drog jag ner till stan sedan åkte jag hem till amanda , blev så otroligt sugen på kakor så jag köpte det och smaska lite smått på dom . blev sen mot stan och träffa lite folk där , sen drog vi hem och träffade becca på sten , yey . drog hem och spela lite gh , sen gjorde jag & amanda mat till mig och mamma . mumsig lax ! :) blev sedan ta en varm skön dusch , sen sitter jag här efter gjort lite matte och diskuterat framtid med mamma . Jo för igår när jag inte kunde sova så planerade jag min framtid . haha , nu ska jag kolla på lite tv sen lägga mig och sova !
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0