tisdag

godmorgon !
fortfarande sjuk och hostar nästan upp mina lungor , men jag måste gå till skolan , för efter ska jag träna med millie . Det är ganska skönt att bara vara hemma och ta det lungt . Jag undrar vad vår granne gör egentligen , för vi bor vägg mot vägg mot typ en tjej tror jag , och när man är hemma på dagen så hör man oftast väldigt hög musik och nu en hund som skäller och gnäller . undrar vad håller håller på med , aja men iaf . imorgon då blir det gymmet ! har saknat det ganska mycket måste jag erkänna , förra gången gav jag upp men gick ner 4 kg :) snacka om att jag hoppa av lycka för det ! Nej nu ska jag gå och äta frukost , kanske kommer in ett inlägg ikväll . fortsätt läs mina ord och bokstäver .
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0